Brand en Interior: Service & Design Jewelery

Hoe 'overleef' je als retailbusiness het internet? Wat is nog het bestaansrecht van de juwelier? Wat voor soort zaak past bij ons als eigenaren en…

Verder lezen


Identiteit en website SafetyNed

SafetyNed is een initiatief van vier organisaties in de vrouwenopvang: Arosa, Blijf Groep, Moviera en Perspektief  en biedt slachtoffers en hulpverleners de…

Verder lezen


So good you can’t ignore – Bertmans

Veel mensen hebben het gezien of zijn er al geweest: de nieuwe Bertmans aan het Schouwburgplein in Rotterdam. Wat ons betreft the place to be. Het zou…

Verder lezen


We scheppen niet graag op, maar…

Het is absoluut één van de grootste uitdagingen in 2017 / 2018 geweest: het totale ontwerp en de realisatie van "de grote" Bertmans aan het Schouwburgplein…

Verder lezen


Juwelier Ettema, een volledige re-brand and re-design.

We stonden ooit op een regenachtige middag met de eigenaar buiten naar de gevel te kijken omdat hij ‘iets’ anders wilde. Dat iets is in een aantal goede…

Verder lezen


Terugblik – Website en identiteit Perspektief, even geen zorg!

Vooraf aan de ontwikkeling van de nieuwe identiteit en website van Perspektief hebben er een flink aantal ‘reframe’ sessies plaatsgevonden om het concept zorg…

Verder lezen


Terugblik – Greenpeace Expo een bijzondere beleving

Hoe maak je mensen bewust, van een wereld die we niet zien? Een wereld die onze hulp nodig heeft. Hoe verbind je mensen met een leven onder water, wat op het…

Verder lezen